A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
культури, молоді, спорту та туризму
Ромоданівської селищної ради

Моніторинг матеріалів розгляду звернень громадян

Дата: 01.05.2023 14:00
Кількість переглядів: 40

Моніторинг матеріалів розгляду звернень громадян

Новооріхівський БК:

      Є журнал реєстрації звернень громадян, «Журнал реєстрації усних і письмових звернень громадян». Журнал прошитий,  закріплений підписом і печаткою керівника відділу ОКМСТ. Записи в журналі є.

 

Опорний заклад «Новооріхівський ліцей імені О.Г.Лелеченка»:

         «Журнали реєстрації звернень громадян» в наявності за всі попередні роки. Рекомендація: внести корективи в назву.  Заяви про зарахування/ відрахування учнів зберігаються в особових справах. Решта зібрані в папці «Звернення (заяви, скарги, пропозиції) громадян та документів з їх розгляду) ОЗ «Новооріхівський ліцей імені О.Г.Лелеченка Ромоданівської селищної ради Миргородського району Полтавської області». В закладі є накази щодо аналізу роботи зі зверненнями громадян. Останній «Про стан роботи зі зверненнями громадян» №211 від 28.12.2022 року. Потім подібні накази розглядаються на педагогічних радах. Останній протокол №12 від 30.01.2023 року. Накази та протоколи розгляду роботи зі зверненнями громадян пишуться два рази на рік. Наказ про організацію роботи зі зверненнями громадян на 2023 рік відсутній.

 

ЗДО (ясла – садок) «Вогник»:

     Відсутні накази щодо організації та контролю стану роботи зі зверненнями громадян. Питання роботи зі зверненнями громадян не розглядається в закладі ні на педраді, ні на інших засіданнях. Протоколи відсутні. Заяви громадян реєструються в «Журналі обліку особистого прийому громадян (усних і письмових звернень громадян)». Проте, в журналі не вказана конкретна резолюція та відсутній запис про прийняті рішення. Неправильно вказаний № справи за номенклатурою. Журнал прошитий, але не закріплений печаткою і підписом керівника. 

      На дітей, які прийняті в заклад після 01.08.2022 року не заведені особові справи.

 

Опорний заклад «Ромоданівський ліцей»:

        В закладі є наказ №10 від 18.01.2023 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян». Заяви громадян реєструються «Журналі обліку звернень громадян (письмових)» та «Журналі обліку звернень громадян (усних)». Обидва журнали пронумеровані, прошнуровані, закріплені печаткою та підписом керівника. Проте в журналах немає розділів «Резолюція» та «Результати виконання». Не на всіх заявах є резолюція керівника. Відповідно в журналах немає відмітки про виконання поставлених завдань. Відсутні накази та протоколи засідань, де розглядалися результати роботи освітнього закладу зі зверненнями громадян. В наявних наказах в освітньому закладі відмітка про ознайомлення працівника з наказом робиться не власноруч. Власноруч ставиться тільки підпис.

 

Ромоданівський ЗДО «Волошка»

      По питанню «Робота зі зверненнями громадян» є папка з нормативно – правовою документацією. В наявності наказ № 2 від 12.01.2023 року «Про організацію роботи зі зверненнями і заявами громадян та призначення відповідальної особи в ЗДО(яслах – садку) «Волошка». Заяви реєструються в «Журналі реєстрації прийому громадян». Журнал пронумерований, прошнурований, закріплений підписом та печаткою керівника. Ведеться згідно вимог. Резолюціця керівника на заявах є. «Журнал реєстрації письмових та усних звернень громадян ЗДО (ясел – садка) «Волошка» не пронумерований, не прошнурований, не завірений підписом і печаткою керівника. Відсутні колонки про резолюцію керівника та відмітки про виконання. Відсутні накази та протоколи з аналізом стану роботи зі зверненнями громадян.

 

Ромоданівський СБК

«Журнал реєстрації письмових і усних звернень громадян» в наявності. Але він не прошитий, не пронумерований і в ньому відсутні записи.

 

Ромоданівська дитяча мистецька школа

     Звернення громадян реєструються в «Журналі реєстрації пропозицій, заяв, скарг громадян». Рекомендовано змінити назву журналу, пронумерувати, прошити, закріпити підписом керівника та печаткою організації. Останній запис 30.09.2022. Наказів про організацію роботи зі зверненнями громадян, наказів про стан роботи зі зверненнями громадян та протоколів розгляду даних наказів немає.

 

Ромоданівський сільський клуб

   Звернення громадян реєструються в «Журналі реєстрації пропозицій, заяв, скарг громадян». Записи є. Рекомендовано змінити назву журналу.  

 

Шарківщинський будинок культури.

Звернення громадян реєструються в «Журналі реєстрації пропозицій, заяв та скарг громадян». Розпочатий в 2020 році. Записи є. Рекомендовано змінити назву журналу.   При реєстрації звернень вказувати в даті рік.

 

Величківський сільський клуб

 Звернення громадян реєструються в «Журналі реєстрації звернень громадян». Розпочатий в 2023 році. Записи про звернення громадян в журналі зафіксовані. Вказана дата звернення, основний зміст. Резолюція керівника та відмітка про виконання. Журнал пронумерований, прошнурований. закріплений печаткою та підписом начальника відділу ОКМСТ.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень