A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
культури, молоді, спорту та туризму
Ромоданівської селищної ради

Моніторинг проведення самооцінювання закладами загальної середньої освіти Ромоданівської громади

Дата: 27.04.2023 14:55
Кількість переглядів: 31

Моніторинг проведення самооцінювання закладами загальної середньої освіти Ромоданівської громади

Опорний заклад «Ромоданівський ліцей»

       В «Плані роботи заступника директора з навчально- виховної роботи на 2022- 2023 н.р.» опорного закладу на травень заплановано проведення підсумків внутрішкільного самоаналізу закладу освіти.

       Самооцінювання закладу освіти проводиться згідно наказу керівника закладу № 158 від 26.10.2022 року «Про проведення комплексного самооцінювання якості освітньої діяльності в закладі освіти за чотирма напрямами у 2022-2023 навчальному році». Матеріали самооцінювання якості освітньої діяльності зібрані в розділі 3 плану «Напрями самооцінювання якості освітньої діяльності» 2022- 2023 роки. Напрям 1 «Освітнє середовище». В папці зібрані фотографії, які характеризують різні осередки в ліцеї. Проведено анкетування «Освітній простір ліцею очима здобувачів освіти опорного закладу «Ромоданівський ліцей». Зібрано результати анкетування для батьків; результати анонімного анкетування педагогів. 11 квітня 2023 року виданий наказ №55 «Про результати проведення внутрішнього самооцінювання освітнього середовища щодо забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці». Згідно наказу затверджено план заходів щодо вдосконалення умов навчання та праці. Результати проведеного внутрішнього самооцінювання, згідно наказу, мають бути розміщені на шкільному сайті. В наявності протоколи засідання робочох групи, яка працює за напрямом «Освітнє середовище» протягом року.

          Напрям 2 «Система оцінювання здобувачів освіти». Самооцінювання по даному напрямку проводилося згідно рекомендацій до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти «Абетка для директора». В таблиці зібрані напрями оцінювання по даному питанню; вимоги/ правила організації освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти; критерії оцінювання; індикатори оцінювання; вказані методи збору інформації. Розроблені моделі якісної школи за вимогами 2.1, 2.2, 2.3. Є проотокол №1 засідання робочої групи, яка відповідає за вивчення та самооцінювання системи оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти від 27 жовтня 2022 року. Зібрані результати анкетування за напрямом «Оцінювання якості освіти» дітей, батьків, педагогічних працівників.

           Напрям 4 «Управлінські процеси закладу освіти». В наявності «Орієнтовний план роботи робочих груп з проведення комплексного вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності». Самооцінювання по даному напрямку проводилося згідно рекомендацій до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти «Абетка для директора». В таблиці зібрані напрями оцінювання по даному питанню; вимоги/ правила організації освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти; критерії оцінювання; індикатори оцінювання; вказані методи збору інформації. Є протоколи №1 від 21 жовтня 2022 року, 1 березня 2023 року засідання робочої групи, яка працює за напрямком «Управлінські процеси».

          Напрям 3 «Педагогічна діяльність». В наявності «Орієнтовний план роботи робочих груп з проведення комплексного вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності». Розроблені моделі якісної школи за вимогами 3.1, 3.2, 3.3,3.4. Самооцінювання по даному напрямку проводилося згідно рекомендацій до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти «Абетка для директора». В таблиці зібрані напрями оцінювання по даному питанню; вимоги/ правила організації освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти; критерії оцінювання; індикатори оцінювання; вказані методи збору інформації. Є протоколи №1 від 28 жовтня 2022 року, 22 лютого 2023 року засідання робочої групи, яка відповідає за вивчення та самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямом «Педагогічна діяльність».

«Пололження про внутрішню систему забезпечення якості освіти в опорному закладі «Ромоданівський ліцей» схвалено педагогічною радою, протокол №6 від 26.10.2022 року, затверджено наказом директора ліцею, наказ №160 від 26.10.2022 року. «Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу опорного закладу «Ромоданівський ліцей Ромоданівської селищної ради Миргородського району Полтавської області» схвалено педагогічною радою, протокол №1 від 31.08.2021 року, затверджено наказом директора ліцею, наказ №150 від 02.09.2021 року.

 

 

Опорний заклад «Новооріхівський ліцей імені О.Г.Лелеченка»

 

         Напрям «Управлінські процеси закладу освіти», 2022-2023 н.р.

         17 січня 2023 року є наказ «Про затвердження рішення педагогічної ради від 17.01.2023 року», в якому затверджується склад робочої групи для здійснення внутрішнього самооцінювання за напрямом «Управлінські процеси закладу освіти». Додаток до наказу «План дій робочої групи з проведення самооцінювання за напрямом «Управлінські процеси ОЗ «Новооріхівський ліцей імені О.Г.Лелеченка у 2022- 2023 навчальному році». В наявності анкети здобувачів освіти щодо академічної доброчесності. Є результати анкетування педагогічних працівників.

       Результати самооцінювання роботи закладу за напрямом «Система оцінювання здобувачів освіти, 2021-2022». Робота проводилася згідно наказу №399 від 27.12.2021 «Про самооцінювання системи оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти». Результати роботи висвітлено в наказі №103 від 29.06.2022 «Про результати самооцінювання роботи закладу за напрямом «Система оцінювання здобувачів освіти». Результати самооцінювання за 2021 -2022 рік навчальний рік внутрішньої системи забезпечення якості освіти за рівнями оцінювання напрямку 2. Система оцінювання здобувачів освіти зібрані в таблиці згідно рекомендацій до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти «Абетка для директора». Зібрано результати анкетування здобувачів освіти, вчителів, батьків.

         Відповідальний за координацію результатів запровадження внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти призначений наказом № 31 від 31 січня 2020 року. Є протокол №1 від 31 січня  2020 року засідання робочої групи, яка відповідає за вивчення та самооцінювання системи оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти. Самооцінювання освітньої діяльності проводилося згідно рекомендацій до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти «Абетка для директора». Є анкети педагогічних працівників, батьків. В номенклатурі справ закладу під номером 02-06 зібрані документи з питань внутрішнього забезпечення якості освіти в закладі(положення, моніторингові дослідження).

«Пололження про внутрішню систему забезпечення якості освітньоїдіяльності та якості освіти в опорному закладі «Новооріхівський ліцей імені О.Г.Лелеченка» схвалено педагогічною радою, протокол №4 від 12.03.2020 року, затверджено наказом директора ліцею, наказ №69 від 17.03.2020 року. «Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу опорного закладу «Новооріхівський ліцей імені О.Г.Лелеченка Лубенської районної ради Полтавської області» схвалено педагогічною радою, протокол №4 від 12.03.2020 року, затверджено наказом директора ліцею, наказ №69 від 17.03.2020 року.

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень