A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
культури, молоді, спорту та туризму
Ромоданівської селищної ради

        Вивчення стану цифровізації

Дата: 09.03.2023 11:01
Кількість переглядів: 44

                                         Вивчення стану цифровізації

          26.01.2023 відділ ОКМСТ отримав лист Департаменту освіти і науки Полтавської військової адміністрації «Про надання інформації щодо реалізації Програм з цифрової трансформації». Відділ ОКМСТ надав у відповідь лист № 01-33/ 42 від 26.01.2023 року «Про надання інформації щодо реалізації Програм з цифрової трансформації», в якому повідомлялося, що станом на 26.01.2023 року дана Програма є в опрацюванні відділом ОКМСТ. 14.02.2023 року «Програма з цифрової трансформації на 2023- 2027 роки» відділу ОКМСТ та закладів освіти і культури Ромоданівської громади була затверджена на 19 сесії 8 скликання 2023 року. Згідно даної Програми освітні заклади створили свої Програми та Стратегії цифрової трансформації.

           Стратегія цифровізації опорного закладу «Ромоданівський ліцей» на 2022 – 2024 роки схвалена педагогічною радою, протокол № 8 від 19 грудня 2022 року та затверджена наказом директора Чепурко Т.В. наказом № 203 від 23 грудня 2022 року. Складається вона із загальних положень, мети та завдань, очікуваних результатів. Основними напрямками цифровізації закладу визначено: «Цифрове освітнє середовище є доступим та сучасним», «Працівники закладу володіють цифровими копметентностями», «Сучасний зміст освіти».

Зауваження: 1.звичайно, що ми користуємося зразками, але будьте уважні: п.6 «Управління реалізацією стратегії»: Організація діяльності покладається на інститут інформатизації освіти. На адміністрацію навчального року

2.План роботи лише з 9 пунктів на 2 роки. Без термінів виконання та відповідальних. Перероблено Має бути відображений в річному плані роботи закладу. ?

Великий + для закладу: вчителі Сабадаш Т., Ступак Т. пройшли тестування на національній онлайнплатформі та отримали сертифікати, які підтверджують їх участь. Електронні сертифікати за успішно завершений базовий курс з певного напрямку цифрової грамотності отримали Гребінник Т.,Киденко В., Бабаджанова Л., Коваленко Н., Проскуріна Я., Лошук В., Молнар Ю., Остапенко О.Городинська Г., Сапсай Т., Чепурко Т., Турченко Н., Турченко М., Яковенко В., Гордієнко Ю.

«Стратегія цифровізації Новооріхівського закладу дошкільної освіти (ясла – садок) «Вогник» на 2023 -2027 роки».

Схвалено педагогічною радою, протокол №2 від 29.12.2022 року. Затверджено наказом директора ЗДО Артемової Л.П., №2 від 09.02.2023 року.

Містить розділи: 1.Загальні положення. В ній визначено візію, місію. Основними напрямками цифровізації закладу визначено: «Цифрове освітнє середовище є доступим та сучасним», «Працівники закладу володіють цифровими копметентностями», «Сучасний зміст освіти».

В Стратегії відсутній 4 напрямок, зазначений в змісті.

Очікувані результати в змісті №4, в самій Стратегії 5.

п.6 «Управління реалізацією стратегії»: Організація діяльності покладається на інститут інформатизації освіти.

В плані роботи на 5 років 8 пунктів і немає зовсім конкретики.

Стратегія цифровізації опорного закладу «Новооріхівський ліцей імені О.Г.Лелеченка»

Погоджено  педагогічною радою, протокол №12 від 30.01.2023 року. Затверджено наказом директора опорного закладу Мартосенко С.І., №13 від 30.01.2023 року.

     Містить розділи: 1.Загальні положення. 2. Мета та завдання.

3. Основними напрямками цифровізації закладу визначено: «Цифрове освітнє середовище є доступим та сучасним», «Працівники закладу володіють цифровими копметентностями», «Сучасний зміст освіти», «Формування цифрової освіти серед здобувачів освіти та їх батьків». 4. Очікувані результати. 5. Управління реалізацією стратегії цифровізації.

Сертифікати про успішне завершення курсу «Цифрові інструменти Гугл для освіти», 2022 рік: Сириця В.О., Мірошніченко Т.І., Попик С.М., Шарова Н.О., Сторчак Т.В., Сторчак Л.А., Басараб С.І., Мартосенко С.І., Тороп Н.А., Ситник С.П., Крикливець Н.М., Буркуш Н.С., Гарнаженко Л.П., Калюга Л.А., Казюка Н.М.Лоза Л.М., Бращенко Н.М.

Отримали сертифікати «Цифрограм для вчителів» , 2021 р.: Казюка Н.М., Мартосенко С.І., Басараб С.І., Гарнаженко Л.П., Крикливець Н.М., Таратута Н.М., Грецька М.С., Попик С.М.,Буркуш Н.С., Голуб В.М., Бращенко Н.М., Сторчак Т.В., тороп Н.А., Ситник С.П., Сириця В.М., Мірошніченко Т.І., Калюга Л.А.

«Стратегія цифровізації Ромоданівського закладу дошкільної освіти (ясла – садок) «Волошка» на 2023 -2027 роки».

Схвалено  педагогічною радою, протокол №2 від 26.12.2022 року. Затверджено наказом директора закладу Пономаренко Л.Д., №2 а від 02.02.2023 року.

Розділи: 1. Загальні положення. 2.Візія та місія. 3. Основні напрямки цифровізації закладу: «Цифрове освітнє середовище є доступим та сучасним», «Працівники закладу володіють цифровими копметентностями», «Сучасний зміст освіти»,. 4. Очікувані результати. 5. Управління реалізацією стратегії цифровізації.

Рекомендація: в плані роботи на 5 років лише 8 пунктів, розширити.

«Стратегія цифровізації  Ромоданівської дитячої мистецької школи на 2023 -2027 роки».

Схвалено  педагогічною радою, протокол №4 від 16.02.2023 року. Затверджено наказом директора закладу Труш А.В., №4 від 16.02.2023 року.

Розділи: 1. Загальні положення. 2.Мета та завдання. 3. Основні напрямки цифровізації закладу: «Цифрове освітнє середовище є доступим та сучасним», «Працівники закладу володіють цифровими копметентностями», «Сучасний зміст освіти»,. 4. Очікувані результати. 5. Управління реалізацією стратегії цифровізації.

Терміни: навчальний процес – освітній процес; учні – здобувачі освіти.

План роботи : на 5 років 5 пунктів дуже мало. Доопрацювать.

 

Проект рішення:

  1. Керівникам освітніх закладів:
    1. Використовувати в своїй роботі стратегії, затверджені на педагогічних радах. (Постійно).
    2. Звернути увагу на рекомендації, висловлені під час моніторингу.

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень