A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти
культури, молоді, спорту та туризму
Ромоданівської селищної ради

ПРОГРАМА « РЕАЛІЗАЦІЯ МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ РОМОДАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НА 2021- 2025 РОКИ» ІІ частина

Дата: 29.04.2021 17:04
Кількість переглядів: 67

Ресурсне забезпечення Програми Реалізація молодіжної політики Ромоданівської селищної ради на 2021-2025 роки

 

Роки

Всього

тис.грн

Обсяги фінансування

В т.ч. за джерелами фінансування

Державний бюджет

Обласний бюджет

Селищний бюджет

Інші джерела

2021-2025

100,0

-

-

100,0

-

в т.ч.

         

2021

20,0

-

-

20,0

-

2022

20,0

-

-

20,0

-

2023

20,0

-

-

20,0

-

2024

20,0

-

-

20,0

-

2025

20,0

-

-

20,0

-

                                                  ІІ. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

         Станомна1січня 2021 року в Ромоданівській селищній раді зареєстровано 1450 людей віком від 14 до 35 років. Багато  з них живе в обласних центрах, у невеликих містечках, решта на території Ромоданівської селищної ради. Близько 50% молодих людей проживають спільно з батьками. Патерналізм залишається характерною рисою всіх вікових груп у суспільстві, включно з молоддю. Батьки та близьке оточення зберігають вплив на найважливіші рішення української молоді. Прояви цього впливу – суттєва матеріальна підтримка та спільне проживання з батьками. Порядок обмеженого доступу, який поки домінує в суспільстві, ускладнює молодим людям доступ до благ, можливостей, соціальних ліфтів. За таких умов батьки та близьке оточення стають для молоді мережами безпеки. Зберігаючи таку залежність, молодим людям складно набути самостійність. Це, перш за все, відтворює в наступних поколіннях порядок обмеженого доступу та значний рівень патерналізму.

Політичні орієнтації молоді відрізняються від політичних орієнтацій старших людей за напрямом (домінує європейський вектор), але цінності залишаються спільними. Низький рівень довіри до державних і суспільних інститутів характерний як для молодих людей, так і для старших. Поглиблення глобалізації, зростання мобільності, освітні виклики і високий рівень комунікаційної спроможності на тлі низького рівня довіри та слабкої системи інститутів формують потребу оновлення підходів до молодіжної політики та її наповнення. Традиційні чинники, які визначають життя молодої людини і стосуються соціально-економічної адаптованості, забезпеченості ресурсами, житлом, включеністю в суспільство, залишаються актуальними.

Водночас, доповнюються набором факторів, які мають забезпечувати готовність молоді існувати в умовах змін. Це передбачає вміння вчитися та пристосовуватися впродовж усього життя, а не орієнтуватися лише на отримання формальної освіти. Соціальна успішність молодих людей значною мірою визначатиметься зростанням продуктивності праці та покращенням етики праці. Слід зауважити, що у Полтавській області сформувалася структура населення, для якої характерна висока питома вага осіб старшого віку і низька – молодшого.

Особливим чинником, що знижує народжуваність, є брак безпеки у молодих українців репродуктивного віку. Тож органи владних повноважень повинні допомагати суспільству бути спроможним давати відповідь на виклики безпеки упродовж усього періоду молодості та особливо під час етапу народження і виховання дітей. Демографічні зміни поглиблюють дисбаланс між молодшою та старшою віковими групами. Різке зниження народжуваності наприкінці 80-х та у 90-і роки минулого століття буде проявлятися у наступних поколіннях. При цьому відбувається невелике зростання чисельності літніх людей. Зменшення частки молодих людей можна компенсувати збільшенням їх спроможності.

Вищезазначені факти та інші чинники поступово призводять до дисбалансу в суспільстві, тому  Програма, спрямована на:

? безпеку: підвищення безпечності середовища і посилення життєстійкості молоді (спроможності молоді давати раду з викликами середовища);

? здоров’я: формування і підтримка здорового способу життя (гігієна, здорове харчування, фізична активність, обізнаність своїх репродуктивних прав, безпечне поводження з ґаджетами та мережею Інтернет, ментальне здоров'я тощо);

? спроможність: підвищення рівня участі молоді, посилення конкурентоспроможності молоді (у межах країни та на глобальному рівні), громадянських та управлінських компетентностей;

? інтегрованість в українське суспільство та світ: підвищення самостійності, мобільності, соціальної культурної включеності в українське суспільство та світ (передбачає обізнаність щодо життя один одного, розвиток волонтерства, спілкування та обмін знаннями і досвідом, відсутність бар’єрів для самореалізації).

Ці пріоритети поширюються на всі вікові категорії молоді. Для кожного етапу переходу молоді від дитинства до дорослості пріоритети реалізуються через засоби, заходи та дії, що враховують особливості життя молодих людей.

Реалізація Програми передбачає спільну та скоординовану діяльність органів державної влади з інститутами громадянського суспільства, установами та закладами, що працюють з молоддю, у тому числі, молодіжними центрами, молодіжними працівниками, молодіжними консультативно-дорадчими органами, міжнародними організаціями, представниками роботодавців, бізнес сектору за безпосередньої участі молоді.

Виконання Програми допоможе молодим людям бути свідомими, відповідальними та економічно активними, мати високий рівень життєстійкості, самостійності і спроможності, інтегрованості у суспільне життя країни та адаптованості до викликів сучасного світу.

Виконання Програми передбачається здійснити протягом 2021–2025 років.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень